今早
K: 我可唔可以整牛油果炒飯
I: ( ´_ゝ`) (面露難色)
K: 可能好好味呢
I: (面無表情)我想要正常炒飯
K:好啦好啦,咁你想要火腿定午餐肉
I: 火腿
K: 但我想要午餐肉wo
I: 咁午餐肉啦

炒好正常的炒飯,食緊
I: 你唔係落午餐肉咩
K: 我有落午餐肉呀
I:咁點解有火腿
K: 我都有落埋火腿呀,你揀火腿呀嗎
I: (無言)……
就這樣炒咗個 火腿午餐肉蛋娃娃菜炒飯

下午
K: 你今晚想食咩
I: 你啲墨西哥烤餅皮唔係要食啦咩,就過期
K: 但諗唔到點整
I: 旦啦
K: 你上星期話想食叉燒
I: 咁就買叉燒啦
K: 番嚟整芝叉燒墨西哥烤餅
I: ヽ(`Д´)ノ會唔會太fusion
K: 可能好好味呢
I: 唔要
K: 咁一係用個餅皮整簿批pizza la
I: 得唔得ga? 不過pizza 都好啲…
K: 整蕃茄叉燒芝簿批pizza
I: ……(原來佢仲未放棄叉燒fusion)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mrs K's Food Lab 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()