K 媽媽在K小姐嫁的時候送了一堆珍藏的廚具給她...(沒有很珍貴啦,沒有LC,也沒有staub,只是她平時用超市印花換番嚟的煲煲碟碟)

但...有一堆廚具,再送埋強勁的煮食基因,但從何入手煮呢

MRS K 的同事送了一本cook book 俾佢做結婚禮物, 是Mrs k 人生的第一本正式的cook book 

呢本書幫咗我好多,都係一D簡單易handle 的菜式,在唔知點入手的情況下,他就好似明燈咁指引我(好像有點誇張)

IMG_4791R.JPG  

本書的作者都係由零開始學煮飯,非常啱mrs k 呢d新手睇

Mrs k 好鐘意買書同睇書,就算上網有得睇,佢都係鍾意拎住一本本的書嚟睇,Mrs K & Mr Ip 屋企已經有一個小小的library (MR IP: 你鐘意買多過鐘意睇囉~)

所以就算上網有無限的食譜搵到,mrs k都係想買番幾本拎係手跟住煮

Mrs k 去書局,從此以後就多咗一個section 要去望下- cook book area

睇埋睇埋,開始知道邊 d style 的cook book 啱自己

有望過好出名的 Jamie Oliver 的cook book, 感覺一般般,覺得唔夠仔細

有d cook book 就太 detail

係長期八卦的情況下,mrs k有新的target cook book, 襯表姐kame 係台灣訂書,一齊訂番嚟

IMG_4795R.JPG  

唔知點解,呢兩本教煮的餸,雖然無話係咩菜式,裡面亂嚟,咩都有,但好多都好啱mrs k 口味,而且清楚易明

而且,mrs k 新入手的 staub & LC, 成日都要諗煮咩先可以用到佢地,呢兩本擺明教用LC煮食就good fit la!! 

IMG_4794R.JPG  

跟住就有呢兩本...其實係買咗<小小巴黎廚房>先,之後先買埋<小小法國廚房>,不過其實一本<小小巴黎廚房>已經夠用...(Mr IP: 浪費!)

rachel khoo 係幾出名的廚師,出名在於佢用一個細廚房,好簡單的廚具就可以煮到堪稱最複雜的法國菜...呢兩本書好厚,咩食材,沙拉,前菜,主食,甜品,pizza,意粉,宴客的,高檔的,地道的都有齊晒

IMG_4792R.JPG 

這個是在博客來訂回來香港的...(台灣真的很好,書都很便宜!!)

買這個是因為身體總是感覺不太健康,想要煲多點湯水補一下的說...但買回來卻沒有跟著煲...因為總是很方便的不小心買了南北行的湯包,拿出材料,洗一下就可以煲了...所以書一直在放著沒看過

IMG_4790R.JPG  

Mrs K 的小小cook book 書坊,另外還有三個A4 厚file 裝散修修的食譜(有很勤力的噢)

getImage (2)  getImage (1)  

近期正在考慮要不要買這兩本,在各大LC group 都有討論,好像不錯!~ 要找來看看...有沒有人買了噢?

http://www.books.com.tw/products/0010668538?loc=002_001

arrow
arrow

    Mrs K's Food Lab 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()