Mrs k 係嫁之前 對 砂煲罌罉 呢家野,真係佢地識我,我唔識佢地

結婚前,當找到了住的地方, K mama 就在家中的黑洞變出一堆全新的廚具給 Mrs K

說是黑洞的原因是因為: 一出世便一直跟K mama 一起住,但沒有見到佢經常買廚具,在家裡也沒看見, 但跟她說好找到了住的地方的隔天,她就一堆的廚具搬出來說是嫁妝, 包括有:

一個中size的燙斗煲

一隻易潔鑊(己不幸身亡)

一個細size高身湯煲 (2-3人湯剛剛好)

一個二手大size的白瓷康寧煲

一個有電飯煲

一個電熱水壺

一部咖啡機

一把孖人牌剪骨剪 (K mama 仲當住mr ip面前跟mrs k 說"剪咩都得ga, 你小心d~用~呀!")

一把孖人牌菜刀

一把孖人牌小刀

一把孖人牌刨

一個暖水壺

仲有一堆碗碟

其實好多都係 k mama 多年嚟係百佳惠康萬寧儲印花換番嚟的

大大感受到媽媽的愛... (還有就是被 K 媽媽藏廚具及儲廚具的能力嚇親!)

呢篇原本係想寫"每個廚娘都會有的Wish List", 結果變咗寫傳承自媽媽的嫁妝

1372081940451R  

IMAG3046R  

arrow
arrow

    Mrs K's Food Lab 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()